Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Görev Yapmış Valiler Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Kurum ve Kuruluşları İletişim Bilgileri Kamu Hizmet Standartları Bilgi Edinme İl Afet Risk Azaltma Planı Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
20
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Bekir Sıtkı DAĞ
        • Hasan MEŞELİ
        • Emin KAYMAK
        • Can ATAK
        • İbrahim GÜNEŞ
        • Gökay İÇEN
        • Doğukan MIZRAK
        • Cafer EKİNCİ
        • Mehmet Miraç TOPALOĞLU
        • Resul YILDIRIM
      • Kaymakamlar
        • Mehmet SERT
        • Abdullah AKDAŞ (Vali Yardımcısı)
        • Hacı Hasan GÖKPINAR
        • Mahmut Sami YILMAZ
        • Mesut ÇOBAN
        • Muhammet ÖNDER
        • Ümit ALTAY
        • Onur ÖZAYDIN
        • Osman ACAR
        • Ayhan AKPAY
        • Onur Alp BIÇAKÇI
        • Kürşad KARACA
        • Yasin ÖZTÜRK
        • Emre DÜNDAR
        • Halil YAZICI
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Görev Yapmış Valiler
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Anadolu Ajansı Hatay Büro Müdürlüğü
      • DSİ 63.Şube Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Tapu Ve Kadastro 12. Bölge Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Zeytincilik Araştırma Enstitüsü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • TKDK İl Koordinatörlüğü
      • TÜİK Hatay Bölge Müdürlüğü
    • Kamu Kurum ve Kuruluşları İletişim Bilgileri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Bilgi Edinme
    • İl Afet Risk Azaltma Planı
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

Kamu Denetçiliği Kurumu 2. Bölgesel Konferansı Hatay’da Gerçekleşti

Hatay Valisi Sayın Ercan Topaca, Kamu Denetçiliği Kurumu’nun ilimizde gerçekleştirdiği ve TC. Kamu Denetçiliği Kurumu Başdenetçisi M. Nihat Ömeroğlu’nun da konuşmacı olarak katıldığı konferansa iştirak etti.
 
21 Nisan 2016 Perşembe günü saat 09.30’da Ottoman Otel’de düzenlenen konferansa Hatay Valisi Sayın Ercan Topaca’nın yanı sıra Göç İdaresi Genel Müdürü Atilla Toros, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Serdar Güven, Hatay Cumhuriyet Başsavcı Musa Çatal, Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı İbrahim Halil Aydemir, Vali Yardımcıları, Hatay Barosu Başkanı Av. Ekrem Dönmez, İl Jandarma Komutan Vekili J. Alb. Gazi Demir, İl Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, İlçe Kaymakamları, İlçe Belediye Başkanları, kamu denetçileri, kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, Hatay Musevi Cemaati Başkanı Şaul Cenudioğlu ile Hatay Ermeni Cemaati Başkanı Cem Çapar ve kanaat önderleri katıldı.
 
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan konferans, Kamu Denetçiliği Kurumu’nun tanıtım filmi ile devam etti.
 
Konferansta konuşan Hatay Valisi Sayın Ercan Topaca, dünyada şehirleşme ve nüfusun belli merkezlerde yoğunlaşmasının özellikle son dönemlerde çok arttığını ifade ederek bunun neticesi olarak bazı sorunlar yaşandığını belirtti. Sayın Topaca, ‘’Sadece ülke içinde değil ülkeler arasında da son dönemde yoğun bir nüfus hareketi var. Bu hareketlerden en çok etkilenen ülkelerin başında ülkemiz geliyor. Bu sadece şimdi değil, 100 sene 200 sene öncesinde de Balkan Harbi, Rus Harbi, 2. Dünya Savaşı vs. zamanında böyleydi. Türkiye geçmişten günümüze hep bir çekim merkezi olmuştur. Çekim merkezi olmanın getirdiği bazı sorunlar ya da avantajlar olabilir. Ama şunu memnuniyetle ve gururla ifade edebiliriz ki bu yükü ne geçmişte ne bugün ne de gelecekte Türkiye kadar kaldırabilecek başka bir ülke yoktur. Çünkü bizim inancımız, bizim kültürümüz, bizim bu olaylara bakış açımız diğer ülkelere benzemiyor.’’ dedi.
 
-Bizler İnsanlar Arasında Dininden, Mezhebinden, Renginden Dolayı Hiçbir Ayrım Yapmayan Bir Anlayışın Temsilcileriyiz-
 
Kültürümüz gereği insanları Yaradandan ötürü sevdiğimizi, yardıma muhtaç tüm insanlara kucak açtığımızı dile getiren Sayın Topaca, ‘’Biz bu anlayışı Peygamber Efendimiz’in devlet anlayışında, gerek Medine’deki uygulamaları gerekse Mekke’nin fethi sırasındaki uygulamalarında çok net görüyoruz. Bizler insanlar arasında dininden, mezhebinden, renginden dolayı hiçbir ayrım yapmayan bir anlayışın temsilcileriyiz. Tarihimizde bunun çok güzel örnekleri vardır. Hz. Ömer ‘in Kudüs fethinden sonra meşhur bir fermanı vardır. Oradaki eski yerleşimcilerin inançlarına, mal ve can güvenliklerine yapılacak bir müdahalenin dinen caiz olmadığını anlatan o fermanı, mültecilerin ve insanların korunmasına yönelik çok güzel örneklerden biridir. Selahattin Eyyubi’nin yine Kudüs’ü fethindeki uygulaması, Fatih Sultan Mehmet’in İstanbul’u fethindeki İstanbul’un eski oturanlarının haklarının, inançlarının, kültürlerinin korunmasına yönelik uygulaması da çok güzel örneklerdendir. Yine Fatih Sultan Mehmet’in Bosna’daki fermanı insanların hakkını, hukukunu, yaşam hakkını teminat altına alan, gerek devletin gerekse bölgedeki hakim unsurların müdahalesini yasaklayan bir anlayıştır.’’ dedi.
 
-Bu Kentin Cömertliği ve Hoşgörüsü 408 Bin Suriyeliyi Misafir Etmeye Yetmektedir-
 
Bugün de Türkiye Cumhuriyeti’nin bu anlayışı devam ettirdiğini ifade eden Sayın Topaca, ’’Biz sadece Suriyelilere kucak açmıyoruz. Moritanya’dan, Sudan’dan aklınıza gelebilecek en uzak diyarlardan bile gelen insanlar Türkiye’de kendisine bir yer bulabiliyor. Horlanmadan, ezilmeden yaşantısını bir şekilde devam ettirebiliyor. İlimizde yaklaşık 408 bin Suriyeli yaşamaktadır. Biz bu insanlarla kentimizi paylaşıyoruz. Havasını, suyunu, toprağını paylaşıyoruz. Onlara sahip çıkıyoruz. Bu kentin cömertliği, bu kentin hoşgörüsü 408 bin Suriyeliyi misafir etmeye yetmektedir. Türkiye Cumhuriyeti’nin gücünü gösterme konusundan ifade etmek istiyorum. 2-3 gün içerisinde Yayladağı ilçemizde 10 bin civarında mülteciyi dağdan alıp şehir merkezlerine yerleştirecek kapasitede bir kentiz. Türkiye Cumhuriyeti’nin gücünü buradan kıyaslayınız.’’ dedi.
 
Kamu Denetçiliği Kurumu’nun genç ve yeni bir kurum olduğuna değinen Sayın Topaca, ‘’Bu Kurumun yeni kurulmuş olması nedeniyle kurumsal kapasitesinin oluşmasında belli bir zaman gerekiyor. Vatandaşlarımızın bu Kurumu tanıması, farkındalık oluşturulması konusunda bizler de elimizden geleni yapacağız. Kamu Denetçiliği Kurumu’nun milletimiz ve kamu kurumları arasındaki uyuşmazlıkların çözümünde daha da etkin olmasını, daha kapsayıcı cevaplar üretilmesini, vatandaşlarımızın da bir sorunları olduğu zaman mahkemeye gitmeden, uzlaşma kültürü ile kurumun aracılığıyla sorunlarını çözmesini temenni ediyorum.’’ şeklinde konuştu.
 
Göç İdaresi Genel Müdürü Atilla Toros ise, ‘’Bizim Kurumuz da yeni bir kurum. Kamu Denetçiliği Kurumu ile benzer bir zamanda kuruldu. Göç meselesi son 4-5 yıldır Suriye meselesi ile birlikte son derece önemli bir hale dönüşmüş oldu. Türkiye bulunmuş olduğu coğrafi konum itibariyle yıllardır kendisine gelen herkese kucak açan bir pozisyondaydı. Son 10 yıldır da artık hedef ülke pozisyonuna geldiğimizi ifade etmek istiyorum. Birlermiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliğinin verilerine göre 2015 yılında dünyada zorla yerinden edilmiş kişi sayısı 60 milyondur. Bunların 19.5 milyonu mülteci durumundadır. Bu 19.5 milyon mültecinin yanı sıra 38 milyonu aşkın da ülke içerisinde yerinden edilmiş kişinin olduğu söylenebilir. Dünyada 1.8 milyon da irtica başvurusunda bulunan kişiden de bahsetmek mümkündür.’’ dedi.
 
Bu sayıların 2. Dünya Savaşı’ndan sonraki en büyük nüfus hareketliği olduğunu belirten Toros, ‘’Çok büyük bir göç hadisesi ile karşı karşıya olduğumuzu söyleyebiliriz. Ülkemizin bulunduğu pozisyon itibariyle de bölgemizdeki hareketlilikler göz önüne alındığında bölgemizdeki 8 tane uzak ve yakın komşumuz kendisini idare edemez pozisyonda ve istikrarsızlık içerisindedir. Bu istikrarsızlığın tamamı bize göç olarak yansımaktadır. Özellikle 2011 yılından bu yana Suriye’de meydana gelen karışıklıklardan dolayı Suriyelilere geçici olarak koruma sağlayan, onlarla ilgili iş ve işlemleri yürüten bir ülkeydik. Ama geçtiğimiz yıl düzensiz göç hareketleri de artınca özellikle bizim dışımızdaki Avrupa’ya yönelen hareketlerin yansımalarını hep birlikte gördük. Bu yansımalar bizim neyi, nasıl yaptığımızı anlamamız açısından önemli bir parametre oldu. 2011’den beri bize sığınan herkese açık kapı politikasıyla uluslararası koruma hukukunun tamamını yerine getiren bir ülke olarak gerçekten önemli işler yaptık.’’ dedi.
 
Kamu Denetçiliği Kurumu Başdenetçisi M. Nihat Ömeroğlu, Kamu Denetçiliği Kurumu’nun uluslararası yaygın adı ile Ombudsmanlık’ın ülkemizde 2013’ün 29 Mart’ından itibaren fonksiyonel olarak çalışmaya ve şikayetleri almaya başladığını belirterek,  ‘’Kurumumuz 2010 referandumu ile anayasamızda yapılan değişiklikle ve 74. Maddede yazılı olduğu üzere anayasal bir kurum haline gelmiştir ve 6328 Sayılı Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu ile faaliyetlerini sürdürmektedir. Kurumumuz idarenin her türlü eylem ve işlemini, tutum ve davranışlarını insan haklarına dayalı olarak adalet anlayışı içinde hukuka ve hakkaniyete uygunluk olarak inceler ve gerektiğinde idareye önerilerde bulunur.’’ dedi.
 
Dünya genelinde 140’ı aşkın ülkede kökleşmiş bir kurum olarak faaliyetini sürdüren bu Kurumun en büyük özelliğinin yaptırımın gücünün olmayışı olduğunu ifade eden Ömeroğlu, ‘’ Kurumumuz sadece tavsiye niteliğinde kararlar vermektedir. İdarelerimiz bu tavsiye kararlara 30 gün içerisinde, uyacaklarsa uyduklarını iletirler. Eğer uymayacaklarsa da uymama gerekçeleri ile birlikte Kurumumuza bildirirler. Biz de bunları bireylere ya da tüzel kişilere iletiyoruz. Durmuş olan dava başlama süresi yeniden başlıyor ve isterse bireylerimiz ya da tüzel kişilerimiz mahkemeye gidebiliyorlar. Dolayısı ile hiçbir zaman Kurumumuza müracaat etmekle dava hakkı kaybolmuyor.’’ dedi.
 
Kurumlarını idarenin bir dostu olarak gördüklerini belirten Ömeroğlu, ‘’İdarenin yönetiminde insan haklarına dayalı, iyi yönetim anlayışı içerisinde şeffaflık, hesap verebilirlik, nezaket, kanunların makul süre içerisinde zamanında verilmesi ve gecikmeksizin ilgililere tebliğ anlamında iyi yönetime katkı sağlamak ve adalete hızlı erişim sağlayabilmektir. Verilen tavsiye kararlarımızdan idarelerimizden buna birçoğunun uyduğunu da görüyoruz. Bu toplantımızın amacı hem sivil toplum kuruluşları ile işbirliği yapmak hem bölgedeki yetkilerimize Kurumuzu tanıtabilmek, farkındalığımızı arttırabilmek ve bundan sonraki işbirliğini daha ileriye götürebilmektir.’’ dedi.
 
Açış konuşmalarının ardından Kamu Denetçiliği Kurumu AB ve Dış İlişkiler Birim Sorumlusu Veli İlhan Ceylan, Kamu Denetçiliği Kurumunun görev ve faaliyetlerine ilişkin bir sunum gerçekleştirdi. Vali Yardımcısı Mahmut Hersanlıoğlu ise, Hatay’da bulunan kamplara ilişkin katılımcılara bilgilendirici sunum yaptı.
 
Konferans kapsamında Kamu Denetçisi Mehmet Elkatmış moderatörlüğünde bir panel düzenlendi.  Panelist olarak ise, Hacettepe Üniversitesi Göç ve Siyaset Araştırmaları Merkezi (HÜGO) Müdürü Doç. Dr. Murat Erdoğan, İHH İnsani Yardım Vakfı Suriye Çalışmaları Genel Koordinatörü Mustafa Herem yer aldı.
 
Konferans soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
 
Kamuoyuna saygı ile duyurulur.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

T.C. Hatay Valiliği - Büyükdalyan Mah. Atatürk 22.Cad. No:95 Hükümet Konağı 31000 Antakya/HATAY
Telefon:+90 326 214 62 13-14-15 Fax:+90 326 214 61 69
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız