Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • İçişleri Bakanlığı
  • e-Devlet
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Bilgi Edinme İl Afet Risk Azaltma Planı Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
25
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Rahmi Doğan
      • Vali Yardımcıları
        • Harun Kaya
        • Emin Sait Karahaliloğlu
        • Yusuf İzci
        • Oğuzhan Bingöl
        • Orhan Aktürk
        • Yusuf Turan
        • Onur Şan
      • Kaymakamlar
        • Cem Gümrükçü
        • Mustafa Harputlu
        • Hacı Hasan Gökpınar
        • Mahmut Sami Yılmaz
        • Kadir Okatan
        • Aydın Ergün
        • Osman Demir
        • Osman Acar
        • Murat Sefa Demiryürek
        • Mahmuthan Arslan
        • Halil İbrahim Yeşilyurt
        • Abdul Kadir Duran
        • Yasin Öztürk
        • Murat Kütük
        • Ömer Faruk Gökçe
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Anadolu Ajansı Hatay Büro Müdürlüğü
      • DSİ 63.Şube Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Tapu Ve Kadastro 12. Bölge Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Zeytincilik Araştırma Enstitüsü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • TKDK İl Koordinatörlüğü
      • TÜİK Hatay Bölge Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Bilgi Edinme
    • İl Afet Risk Azaltma Planı
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
    • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
    • Anadolu Ajansı Hatay Büro Müdürlüğü
    • DSİ 63.Şube Müdürlüğü
    • Doğu Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
    • Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı
    • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
    • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
    • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
    • Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü
    • Havalimanı Müdürlüğü
    • İl Müftülüğü
    • İl Sağlık Müdürlüğü
    • Meteoroloji Müdürlüğü
    • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
    • Tapu Ve Kadastro 12. Bölge Müdürlüğü
    • Ticaret İl Müdürlüğü
    • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
    • Vergi Dairesi Başkanlığı
    • Zeytincilik Araştırma Enstitüsü
    • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
    • İl Defterdarlığı
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
    • TKDK İl Koordinatörlüğü
    • TÜİK Hatay Bölge Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Bilgi Edinme
  • İl Afet Risk Azaltma Planı
  • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu

Havalimanı Müdürlüğü

Türkiye Havalimanlarının işletilmesi ile Türkiye Hava sahasındaki hava trafiğinin düzenlenmesi ve kontrolü görevi, Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünce yerine getirilmektedir.
Türk Sivil Havacılık sektörünün altyapısını oluşturan tesis ve donanımıyla, 1933 yılından bu yana değişik isim ve statülerle hizmetlerini yürütmekte olan kuruluş, 233 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ve Ana Statüsü çerçevesinde 1984 yılından itibaren faaliyetlerini Kamu İktisadi Tesebbüsü olarak sürdürmektedir.​
 
Havalimanı Müdürlüğünün Genel ve İdari Görevleri Şunlardır:
 
(1) Yürürlükteki mevzuata göre havalimanlarında verilmekte olan işletme hizmetlerinin ulusal ve uluslararası ihtiyaçları karşılayacak şekilde Genel Müdürlük vizyon ve misyonuna uygun olarak yürütülmesi amacıyla işletme faaliyetlerinin yönetim, denetim ve koordinasyonunu sağlamak,
(2) Genel Müdürlüğü, görev mahalli ve bölgesi dâhilinde temsil etmek, Havalimanında faaliyet yürüten kurum kuruluş faaliyetlerinin ilgili standartlarda yapılmasına yönelik gerekli koordinasyonu tesis etmek,
(3) Havalimanı ve bağlı tesislerde, Kuruluşumuz uhdesindeki görevleri ile hizmet satın alınması marifeti ile icra edilen bütün faaliyetin ulusal ve uluslararası usul, kaide ve standartlara göre emniyetini tesis etmek, faaliyetin verimlilik ilkesi çerçevesinde yürütülmesi ile bakım onarım, idame ve koordinasyonunu sağlamak,
(4) Havalimanı ve sorumluluk sahası içerisinde DHMİ ile ilgili tüm birimlerin iş bölümünü, yetki, sorumluluk ve çalışma düzenini belirleyerek alt birimleri yönlendirmek, koordine etmek ve izlemek,
(5) Genel Müdürlük tarafından verilen her türlü görev yayımlanan her türlü talimatın gereğince yapılmasını sağlamak, Genel Müdürlükçe verilen yetki kapsamında olmak üzere protokoller yapmak ve imzalamak,
(6) Kuruluşumuz Ana Statüsü ile tevdi edilen görevleri konusundaki ulusal ve uluslararası mevzuatın güncelliğini sürekli olarak izlemek, meydana gelen değişiklikleri takip etmek ve bu talimatların uygulanmasını sağlamak,
(7) Sivil Havacılığın gelişmesine paralel olarak Havalimanının çeşitli tesislerinde alınması gerekli önlemleri, yapılması gereken değişiklik ve ilavelere ilişkin etüt ve planlama çalışmalarını yönetmek,
(8) Havalimanınca yapılacak mal, hizmet ve yapım işlerine ilişkin alımların ilgili mevzuatına uyarlı yapılmasının kontrol ve denetimini sağlamak, mal, hizmet ve yapım işlerine ilişkin yapılan her türlü harcamanın yerindelik ilkesi denetimini yapmak,
(9) Özel ve tüzel kişilerle Genel Müdürlük tarafından verilen yetkiye göre gerekli mukaveleleri yapmak ve imzalamak,
(10) Gelirlerin arttırılması, giderlerin azaltılmasına yönelik tedbirler almak sonuçlarına yönelik Genel Müdürlüğe bilgi ve tekliflerde bulunmak,
(11) Sivil Havacılığın gelişmesine paralel olarak Havalimanının çeşitli tesislerinde alınması gerekli önlemleri, yapılması gereken değişiklik ve ilavelere ilişkin etüt ve planlama çalışmalarını yönetmek,
(12) Havalimanı işletmeciliği hususundaki gelişmeleri takip etmek ve bunların bünyeye uyarlanmasında yol göstermek, havalimanındaki gelişmeleri izleyerek geleceğe dönük çalışmaları belirlemek, Genel Müdürlüğe önerilerde bulunmak,
(13) Personelin hizmet içi eğitim, kurs, seminer ve mesleki eğitim faaliyetleri ile diğer kurum, kuruluş veya özel şirketlerden gelen eğitim taleplerinin eğitimden sorumlu Daire Başkanlığına iletmek,
(14) Hizmetleri aksatmayacak şekilde, hizmetleri ile ilgili konularda tasarrufu geliştirici tedbirleri tespit edip Genel Müdürlüğe sunmak; Genel Müdürlük tarafından uygun görülenlerin uygulanmasını sağlamak, izlemek ve neticelerini Genel Müdürlüğe bildirmek,
(15) DHMİ sorumluluğunda üretilen havalimanı istatistiklerinin resmi nitelikte, terminolojiye uygun, geçerli ve doğru verileri içermesi gerektiğinden hareketle; istatistik altyapısı olan uygun sayıda personeli bu konuda görevlendirmek,
(16) İstatistik işlemlerini yürüten personelin, Hizmet Gelirleri Sisteminde uçak hareketleri kayıtları ile kurum dışı veri kaynaklarından alınan yolcu ve yük verilerinin zamanında, sağlıklı ve tam olarak eşleştirilmesinden, geçerli kılınmasından ve havalimanı istatistikleri terminolojisine uygun olarak raporlanmasından sorumlu olmak,
(17) Sivil savunma hizmetlerinin yürütülmesi amacıyla bir sivil savunma amiri görevlendirmek,
(18) Havalimanı faaliyetleri sonucu ortaya çıkabilecek her türlü tehlikeli / tehlikesiz atıkların mevzuatına uygun olarak bertaraf edilmesini sağlamak, emisyon ve gürültü ile ilgili ölçümleri yaptırmak, ilgili Bakanlığa gerekli bildirimlerin yapılmasını sağlamak gibi yürürlükteki Çevre Mevzuatının tüm gereklerini yerine getirmek,
(19) Yeşil Havaalanı Projesinin alt başlıkları olan; Sektörel Kriterlerin yerine getirilmesini, Sera Gazı Envanter Raporunun hazırlanması ve Sivil Havacılık Genel Müdürlüğünce yetkilendirilen bağımsız kuruluş tarafından doğrulanması sürecinin tamamlanmasını ve sistemin geliştirilmesi için gerekli iş ve işlemlerin yapılmasını ilgili birimlerle koordine kurarak yaptırılmasını sağlamak,
(20) De-icing/Anti-icing hizmeti verilen havalimanlarında, kullanılan sıvıların toplanması, depolanması ve bertarafa gönderilmesi için uygun altyapının hazırlanmasının takibinin yapılmasını sağlamak,
(21) Havalimanı içerisinde gerekli koordinasyonun kurularak; Yeşil Havaalanı Projesi kapsamında yetkilendirilen akredite kuruluşlar, ilgili Bakanlık ve İl Müdürlükleri ile Genel Müdürlüğümüzce yapılacak tetkiklere hazır olunmasını sağlamak,
(22) Yeşil Havaalanı Projesi ve ulusal mevzuat kapsamında Gürültü Yönetimi ile ilgili gerekliliklerin yerine getirilmesini sağlamak, Sürekli Gürültü Ölçüm Sistemi olan havalimanında gerekli takiplerin yapılmasını sağlamak,
(23) Havalimanında kullanılmış suların uzaklaştırılması hususunda gerekli sistemin (kanalizasyon, foseptik, atık su arıtma tesisi) tesis edilmesi ve ihtiyaç duyulduğunda sistem değişikliği ile kapasite artışı gibi düzenlemelerin gerçekleştirilmesi için ilgili birimlerle gerekli koordinenin kurulması ve mevzuat kapsamında atık su arıtma tesisi çıkış suyu analizlerinin yaptırılmasını sağlamak,
(24) Havalimanının atık yönetim planlarının oluşturulması ve çevre izin ve lisanslarının alınmasını sağlamak,
(25) Havalimanında yürütülen faaliyetler sonucu oluşan her türlü atığın (evsel, ambalaj, tehlikeli ve tehlikesiz vb.) mevzuata uygun şekilde toplanması, geçici depolanması, belirlenen süreler içerisinde uzaklaştırılmasını sağlamak ve ilgili Bakanlığının sistemine yasal süreler içerisinde gerekli bildirimlerin yaptırılmasını sağlamak,
(26) Yeşil Havaalanı Projesi ve ulusal mevzuat kapsamında havalimanının bölgedeki hava kalitesine etkisinin belirlenmesi amacıyla baca gazı analizlerinin yaptırılmasını ve sınır değerlerin aşılması durumunda gerekli tedbirlerin alınmasını sağlamak,
(27) Havalimanının olası çevresel kazalara hazır olması amacıyla gerekli çalışmaların koordinesinin kurulması ve bu kapsamda yapılması gereken çevresel kaza tatbikatının yapılmasını sağlamak,
(28) Gürültü Yönetimi, Sera Gazı ve Atık Yönetimi konusunda havalimanında çalışan tüm personelin farkındalığının ve çevreye duyarlılığının oluşmasını sağlamak, azaltıcı önlemler geliştirilmesi için ve çevre dostu kurumsal aktiviteler konusunda birimlere önerilerde bulunmak,
 
(29) Havalimanında gerekli faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için kullanılan doğal kaynakların daha verimli kullanılmasını ve doğal hayatın korunmasını sağlamak,
(30) Çevre ile ilgili çalışan veya 3. taraflardan şikâyet (gürültü, hava kalitesi, emisyonlar vb.) alınması durumunda bunların incelenmesi, görüş bildirilmesi, takip edilmesi ve sonuçlandırılmasını sağlamak,
(31) Havalimanı ödenek, gelir, gider, harcama, maddi duran, stok, maliyet, nakit, borç ve alacak gibi mali işlemleri izlemek ve gerekli koordineyi sağlamak,
(32) Eğitimlerde fiilen görev yapan eğitmen ve/veya program yöneticisi olarak görevlendirilen personelin ek ders ücretlerine ilişkin evrakların eğitimden sorumlu Daire Başkanlığına, talimatta belirtilen sürelerde gönderilmesini sağlamak,
(33) Bilgi teknolojileri sistemlerinin/yazılımlarının/iletişim ağlarının planlanması, temini, tahsisi, tesisi, modernizasyonu, yönetilmesi, bakımı, idamesi, denetlenmesi vb. hususların 7 gün 24 saat hizmet verecek şekilde gerçekleştirmek,
(34) DHMİ Genel Müdürlüğü Koruyucu Eşya Yönergesi hükümlerine göre liman personeline verilecek olan koruyucu teçhizat listelerini oluşturmak, temin edilen koruyucu teçhizatın istihkak sahiplerini dağıtımını sağlamak,
(35) Genel Müdürlükçe verilen diğer işleri yapmak.
 
 
 
Kamu Hizmet Standartları
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Erişilebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
T.C. Hatay Valiliği - Kışlasaray Mah. Vilayet Cad. Hükümet Konağı 31100 Antakya/HATAY
Telefon:+90 326 214 62 13-14-15 Fax:+90 326 214 61 69
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız